Ben jij de drijvende kracht achter de toekomstige inkoopstrategie van CAS? Heb je een scherp oog voor detail en een passie voor kwaliteit? En heb jij de kwaliteiten om sturing te geven aan het opzetten van een inkoopstrategie? Dan zijn wij op zoek naar jou. Bij CAS krijg je de kans om samen te groeien en te bouwen aan de toekomst van de inkoopafdeling.
Jouw verantwoordelijkheden
Als purchaser bij CAS sta je voor een uitdagende taak:
- Je geeft vorm aan de inkoopstrategie en monitort leveranciersprestaties;
- Je standaardiseert inkoopprocessen en voert effectieve prijsonderhandelingen;
- Je evalueert en ontwikkelt proactief verbetervoorstellen in nauwe samenwerking met de COO en manager Projects & Procurement;
- Je identificeert synergiemogelijkheden;
- Je leidt complexe inkooptrajecten en managet en implementeert contracten en leveranciersrelaties;
Hiernaast werk je operationeel mee en ondersteun jij je collega Rik met zijn werkzaamheden.
Gemiddeld behelzen beide onderdelen ieder 50% van je tijd, hierin rapporteer je aan de manager Projects and Procurement.
Onze ideale kandidaat
We verwachten van jou analytische vaardigheden om inkoopportefeuilles te doorgronden en kansen te identificeren. Daarnaast ben je resultaatgericht en streef je naar meetbare inkoopvoordelen en kostenbesparingen welke middels een op te zetten KPI-dashboard inzichtelijk worden gemaakt. Je hebt aantoonbare ervaring in het vormgeven van inkoopprocessen en het ontwikkelen van beleid op dat gebied. Verder herken je jezelf in onderstaande punten:
- Je denkt en werkt op HBO niveau;
- Je bent in bezit van minimaal NEVI-1;
- Je hebt inkoopervaring binnen een ERP gestuurde omgeving;
- Je hebt ervaring met een divers inkoopproduct;
- Je hebt een breed zakelijk netwerk en weet dit effectief in te zetten.
Wie zijn wij?
Als full service standbouw organisatie is CAS een begrip binnen de internationale standbouwwereld. Onze projecten zijn wereldwijd zichtbaar en vanaf begin tot eind gemaakt door ervaren, betrouwbare en loyale medewerkers.
Het team van CAS bestaat uit 65 professionals, werkzaam binnen diverse afdelingen. Creativiteit, service en professionaliteit is de rode draad tussen alle afdelingen en zorgt voor het wereldwijde succes van CAS.
Wij werken vanuit een passie voor het vak standbouwen.
We willen onze klanten in hun kracht zetten op beurzen zodat zij zich daar met trots kunnen presenteren en in staat zijn hun doelen te bereiken.
Dit doen we door het ontwikkelen en bouwen van stands. Dit vraagt om creativiteit, design, innovatie, visie, lef en vakmanschap. We hebben alle benodigde disciplines zelf in huis. Dat stelt ons in staat om als partner een totaaloplossing te bieden en onze klanten volledig te ontzorgen.
Dit bieden wij jou
CAS is een familiebedrijf en dat zie je terug in de bedrijfsvoering. Je komt terecht in een open en vriendelijke omgeving waarbij veel ruimte is voor je eigen ontwikkeling. Je werkt in een hands-on omgeving: alle facetten van de standbouw hebben wij onder 1 dak.
Verder bieden wij:
- Een uitstekend salaris waarbij we rekening houden met jouw bewezen kwaliteiten en ervaring;
- Het streven om na één jaar jouw tijdelijk contract om te zetten naar een vast dienstverband;
- Een informele werkomgeving waarbij de deur van je collega’s en de directie altijd openstaat voor een praatje of een vraag;
- Jaarlijks 30 betaalde verlofdagen (24 vakantiedagen en 6 roostervrije dagen), bij een fulltime dienstverband;
- Een uitstekende pensioenregeling met een royale bijdrage vanuit de werkgever;
- Mogelijkheid tot glijdende werktijden tussen 07.00-17.45 uur;
- Een werkgever die denkt aan jouw gezondheid o.a. door middel van vers fruit in de kantine en een fietsplan;
- Een actieve PV en dus jaarrond veel leuke activiteiten samen met je collega’s
Interesse?
Is deze baan als Purchaser jou op het lijf geschreven? Dan drink ik ter kennismaking graag een kopje koffie met je.
Je kunt contact met mij opnemen via:
Lianne Lankreijer – Wolbertus | HR manager
088-2270009
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.